Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Podcasts » Gundamn! @ MAHQ




Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post Posted: Sun Feb 21, 2010 1:50 pm 
Offline
OMG Doomsday Laser
User avatar

Joined: Fri Jun 22, 2007 1:56 am
Posts: 1426
Location: Inside the barrel of Wing Zero's left Buster Rifle.
Neo is having trouble with Armored Core for Answer, eh? Fortunately we have a lot of talented players on mechatalk. I've even made some videos and tutorials so that may help you out. My suggestion is to first learn all the moves in this quickboost tutorial. Eventually you'll be able to do nutty things like beat one of the game's hardest missions while taking no damage. Using shotguns no less! :mrgreen: If you're inclined, there are some ACfA threads in the gaming section where you might ask for some good advice. *thumbs up* d(o_o)b

It was fun listening to you guys discuss BSG, but I don't think I'll ever personally get into western sci-fi. I'm not much into space and aliens. I hope that doesn't offend you too much. I am glad you enjoyed yourselves though.

By the way, I thought it was very interesting how Chris got into the habit of calling them "models" instead of characters. Very consistent, that man is.

_________________
"Red particles are bad, they mutate you into... dead? But green/blue particles are good, apparently, for reasons and for purposes yet to be determined. Isn't science sometimes nicely color-coded?"
-Antares

GW: The Sword . Sera's Art . Gameplay . The Lost Citadel


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sat Oct 09, 2010 6:10 pm 
Offline
Mecha Flunky
User avatar

Joined: Sat Oct 31, 2009 1:44 am
Posts: 2
Location: San Francisco
If anyone has BBC America on your cable/satellite provider, you'll see someone who might look familiar on Law & Order: UK (take a guess of who that is, oh, btw, the actor plays a certain relative of the admiral on Galatica).

_________________
Please don't make me quoting certain wrestlers' catchphrases (What?!) or you don't want to find out how nasty it gets (What?!). Tell me you didn't just say that (What?!)


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Oct 10, 2010 12:48 pm 
Offline
Creepy Bishonen
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 10:18 pm
Posts: 157
Location: Louisville, KY
jcncasval76 wrote:
If anyone has BBC America on your cable/satellite provider, you'll see someone who might look familiar on Law & Order: UK (take a guess of who that is, oh, btw, the actor plays a certain relative of the admiral on Galatica).


LOL WTF?!? There's a Law & Order: UK ?!? :o

Damn; they're milking that title for all it's worth, aren't they? :lol:


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Tue Dec 14, 2010 1:19 am 
Offline
Mecha Flunky
User avatar

Joined: Sat Oct 31, 2009 1:44 am
Posts: 2
Location: San Francisco
wraith1701 wrote:
jcncasval76 wrote:
If anyone has BBC America on your cable/satellite provider, you'll see someone who might look familiar on Law & Order: UK (take a guess of who that is, oh, btw, the actor plays a certain relative of the admiral on Galatica).


LOL WTF?!? There's a Law & Order: UK ?!? :o

Damn; they're milking that title for all it's worth, aren't they? :lol:


yeah, they are. ok, let me give you the answer: Jamie Bamber, who played Apollo Adama on BSG, and plays Det. Sergeant Matt Devlin on Law & Order: UK. (oh, Bamber is NOT American, he's BRITISH.)

_________________
Please don't make me quoting certain wrestlers' catchphrases (What?!) or you don't want to find out how nasty it gets (What?!). Tell me you didn't just say that (What?!)


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Tue Dec 21, 2010 6:47 pm 
Offline
Pilot's Doomed Girlfriend
User avatar

Joined: Mon Dec 13, 2010 1:36 pm
Posts: 365
Location: Los Angeles, CA
frezik wrote:

I'd also like to point out that not only was Moore responsible for the better parts of Berman-era of Star Trek, but that some elements of BSG were his apology for Voyager. There was a huge falling out between him and Berman in the first season, and BSG took on a lot of the things he wanted to do on Voyager (e.g., constantly on the run and barely have enough supplies to limp around).


Unsurprising. Berman, according to many in varous Star Trek productions, was a controlling, megalomaniacal cockwad and really dragged the ST, along w partner in crime Brannon Braga, leading to the affectionately nicknamed two-headed production beast 'Bermaga' that is oft blamed for killing the franchise prior to the relaunched film.

Moore was one of my favorite writers and showrunners for DS9, still my fave ST series, and I was excited about the release of BSG just because of his involvement alone. And for the most part, he delivered on all expectations and then some.

It's awesome to see what a great creative mind is allowed to do when he gets to helm his own project and basically do what the hell he wants (if he wasn't then I don't want to know what he wasn't allowed to include in the show, it was shocking and brutal enough the way it was aired).


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Dec 23, 2010 10:24 am 
Offline
Ill-informed Newscaster
User avatar

Joined: Wed Mar 29, 2006 11:06 am
Posts: 811
Location: The Lord Larry King Memorial News Studio at the Gundamn News Tower, HB, CA
wraith1701 wrote:
LOL WTF?!? There's a Law & Order: UK ?!? :o

Damn; they're milking that title for all it's worth, aren't they? :lol:


It's about time the British got us back for all the TV shows we've ripped off them.

_________________
The Equation of the Robot Apocalypse:

The Admiral + Flashlight = Dead Robo

B.A., M.A., PhD,
The Yoshiyuki Tomino School of Film.
"You draw'em, we kill'em!"

neomahq@gmail.com

PSN/XBOX Live: NeoLorroke


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Jan 09, 2011 2:30 am 
Offline
Podcast Superstar*
User avatar

Joined: Sun Jan 21, 2007 2:09 pm
Posts: 496
Location: Orlando, FL
hawk of endymion wrote:
It's about time the British got us back for all the TV shows we've ripped off them.


And that list is ridiculous. The model of British television has brought about some of the most creative TV concepts and shows over the last two decades. God Save the Queen...and BBC America ^_^

_________________
Soul Bro Ryu
http://www.Gundamn.net
http://About.me/SoulBroRyu
Xbox Live: Soul Bro Ryu
PSN: Soul_Bro_Ryu


Top 
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Board index » Podcasts » Gundamn! @ MAHQ


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron